Veelgestelde vragen

Heb je vragen omtrent het plaatsen van een bestelling, status van je bestelling of andere vragen? Hieronder vindt je veelgestelde vragen,

 

De beste restaurants

Bezorgmijneten.nl toont enkel de beste restaurants van Nederland. Wij tonen geen restaurants met een laag beoordelingscijfer. Op deze manier proberen we de kwaliteit van het eten en service van restaurants zo hoog mogelijk te houden. 

 

Bestelling plaatsen

1. Vul je postcode in van het adres waar je de bestelling op wilt laten bezorgen.

2. Selecteer je restaurant naar keuze, gebruik onze filters om je wensen aan te geven.

3. Je wordt doorgestuurd naar de desbetreffende resturant pagina.

4. Selecteer je gerecht(en) en stop deze in je winkelmand.

5. Vul je gegevens in en geef aan hoe je de betaling wilt voldoen.

 

Bezorgen

De bestelling wordt na afronding doorgestuurd naar het restaurant, het restaurant zal je bestelling zo snel mogelijk verwerken. Gemiddeld is een bestelling binnen 45 minuten geleverd. Mocht het langer duren dan adviseren wij je contact op te nemen met het restaurant. 

In bijzondere gevallen kan je bestelling vertraging oplopen. Denk hierbij aan storm, gladheid door ijzel of sneeuw. Ook defecte voertuigen kan een oorzaak zijn van de vertraging. 

 

Betaalmogelijkheden

Je hebt bij onze partners de mogelijkheid om met meerdere betaalmethodes af te rekenen, meest voorkomende betaalmethodes zijn:

- Contant 

- iDEAL

- Creditcard

- PayPal

- Pinnen aan huis

 

Overige vragen

Voor overige vragen willen we je doorverwijzen naar deze pagina.


Opmerking: je besteling plaats je niet bij Bezorgmijneten.nl, maar bij onze partner(s).